FAQ
Er der aircondition på værelserne?
Ja, vi har aircondition på alle værelser. Det giver mulighed for individuel kontrol af rumtemperaturen, hvilket giver kold eller varm luftstrøm afhængigt af årstiden og indstillingerne valgt på kontrolpanelet.
Kan man låne en babyseng?
Ja, du kan låne en babyseng til
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage ved receptionen. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out, og derefter hente den igen, når det passer dig.
Vær opmærksom på, at bagagen opbevares på eget ansvar.
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in er muligt fra kl. 15:00 på ankomstdagen og indtil næste morgen. Kontakt venligst receptionen hvis ankomst er senere end kl. 02:00 om natten. Check-out er kl. 12:00 på afrejsedagen.
Kan jeg leje en cykel?
Ja, du har mulighed for at leje en cykel her på hotellet. Du har cyklen til rådighed fra det tidspunkt, du lejer den, og helt frem til midnat samme dag. Det er desværre ikke muligt at forudbestille cykler, så det er først-til-mølle.
Hvad koster en ekstra opredning på værelset?
Det er muligt at få en ekstra opredning på værelset mod et tillæg på
Har I fitnesscenter?
Hotellets fitnesscenter ligger på 5. sal og er åbent dagligt fra kl. 07:00 til kl. 22:00. Du får adgang med din værelsesnøgle og har mulighed for både at benytte opbevaringsskabe og tage et bad efter træning.
Hvad hvis jeg har mistet eller glemt noget på hotellet?
Hvis du har mistet eller glemt en genstand under dit ophold hos os, bedes du udfylde denne formular.
Må jeg tage min hund med?
Det er tilladt at medbringe din hund på hotellet. Der vil blive pålagt et gebyr på
Er der hårtørrer på værelset?
Ja, du kan finde en hårtørrer på badeværelset.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, der er gratis Wi-Fi på hele hotellet.
Er der kaffe- & tesæt på værelserne?
Ja, der findes kaffe- & tesæt på alle værelser.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe på (+45) 3338 9600 eller skrive til copenhagenisland@arp-hansen.dk.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.
Er der minibar på værelserne?
Ja, du har en minibar på værelset med et udvalg af snacks, sodavand og øl – og vi fylder den op hver dag, så du altid har lidt lækkert lige ved hånden.
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Der serveres en lækker morgenbuffet i The Harbour alle hverdage fra kl. 06:30-10:00 og i weekender fra kl. 07:00-11:00.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Der er nem adgang til parkering – du kan enten benytte pladserne foran hotellet eller vores egen parkeringskælder.
Hvor ofte er der rengøring af værelset, hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvornår kan jeg spise i hotellets restaurant The Harbour?
Frokost:
Mandag til lørdag kl. 12:00 – 17:00
Bar:
Mandag til lørdag kl. 12:00 – 23:30
Middag:
Mandag til lørdag kl. 17:00 – 23:30 (sidste bestilling af mad kl. 22:00)
Tilbyder I roomservice?
Ja, du kan bestille roomservice mandag til lørdag kl. 17:30 – 23:00 (sidste bestilling af mad kl. 22.00).
Er rygning tilladt?
Nej, hotellet er 100% røgfrit. Det er dog tilladt at ryge ved de opstillede askebægre ved indgangen til hotellet.
Er der en safetyboks på værelset?
Ja, der findes en safetyboks på alle vores værelser.
Hvilken type stikkontakter er der på værelserne?
Du finder 230V Euro stik på værelserne.
Det er muligt at låne adapter på hotellet – venligst kontakt receptionen.
Er der strygefaciliteter på værelset?
Ja, der er strygesæt på alle vores værelser.
Hvad er de bedste transportmuligheder til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra Copenhagen Island, uanset om du ankommer til København med fly, Oslobåden eller tog. Læs mere om dine transportmuligheder
Kan jeg veksle valuta på hotellet?
Ja, du er velkommen til at veksle valuta i receptionen mod et mindre gebyr.
Kan jeg få vasket og renset tøj på hotellet?
Ja, vi tilbyder både vask og rens af tøj. Aflever dit tøj i receptionen på hverdage eller lørdage inden kl. 8:00, så får du det retur samme dag efter kl. 17:00. Bemærk, at servicen ikke er tilgængelig om søndagen.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Har I nogle særlige forholdsregler mod væggelus?
Ja – vi har installeret Valpas-sengeben i alle vores værelser. Det er en intelligent og kemikaliefri teknologi, der automatisk registrerer og stopper væggelus, inden de når at sprede sig.
Væggelus kan følge med bagage, og derfor har vi valgt Valpas som en ekstra sikkerhed, så du trygt kan nyde dit ophold uden bekymringer.